.

.

دریافت کد باکس عاشقم

عاشقم

عاشقم ....اهل همین کوچه بن بست کناری,

که تو از پنجره اش پای به قلب من دیوانه نهادی,

تو کجا؟

کوچه کجا؟

پنجره باز کجا؟

من کجا ؟

عشق کجا؟

طاقت آغاز کجا؟

تو به لبخند و نگاهی ,

من دلداده به آهی,

بنشستیم

تو در قلب و

من خسته به چاهی ...گنه از کیست ؟

ار آن پنجره باز ؟

از آن لحظه آغاز ؟

از آن چشم گنه کار ؟

از آن لحظه دیدار ؟

کاش می شد گنه پنجره و لحظه و چشمت  ,

همه بر دوش بگیرم

جای آن یک شب مهتاب,

تو را سخت در آغوش بگیرم

(فریدون مشیری)

 

 



نظرات شما عزیزان:

mostafa
ساعت20:57---12 دی 1393
سلام وبلاگتون از ته دل قشنگه.اگه دوست داشتین خبر بدید تبادل لینک کنیم.ممنون.....[گل]

سحربانو
ساعت13:51---10 دی 1393
سلام ابراهیم حسینی
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

ابراهیم حسینی بهم سر بزن منتظرتم


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت18:00---8 دی 1393


آבم هـآ خیلی ســـرב شده انــב....



نــگــآه هــآیـــشــآטּحـــرفــهــآیـــ شـــآטּ



هـمـﮧ بـوﮯ سـرבـﮯ مـیـבهـב عــشــقـ دیگر بـﮯ مـعـنـآسـتــ



فـقط محـبـتشـآטּ ایـטּ اسـتـ ڪـﮧ



بـرآﮯ زخـمـ هآیـتـ نمــڪـבآטּ مـﮯ آورنـב هـمـیـن


nima
ساعت18:07---6 دی 1393
با سلام خدمت شما دوست عزیز .ممنون از اینکه به وبلاگم اومدی و نظر دادی . اگه تمایل داشتی بهم خبر بده تا لینکت رو ثبت کنم .

saeedsingle
ساعت14:33---6 دی 1393
خییییییییییلی زیبا بود
مشیری عاااااااااااااااااالیه


نازی
ساعت9:12---6 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ابراهیم حسینی ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 دی 1393برچسب:شعر,فریدون مشیری,عشق,کوچه, ] [ 11:43 ] [ عادل ]
[ ]