.

.

دریافت کد باکس ترس

ترس

بعد از مدرسه رفتم پایگاه بسیج.

گفتند اول یک رژه در شهر می رویم بعد اعزام. از ترس پدر و مادرم رژه نرفتم وپشت عکس بزرگ از امام پنهان شدم.

موقع حرکت هم پرده ماشین را کشیدم تا آنها متوجه من نشوند.

ازجبهه که تماس گرفتم پدرم گفت:

-خاک بر سرت! برات آجیل و میوه آورده بودیم.))



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت11:11---11 مهر 1393
دلمان کوچک است ولی آنقدر جا دارد که برای عزیزی که دوستش داریم
نیمکتی بگذاریم برای همیشه…


♥ بــــــاران ♥
ساعت20:03---7 مهر 1393
شیـر و رفقـاش نشسته بودن و مشروب میخوردن و خوش میگذروندن.....
بین صحبت شیره نگاهی به ساعتش میندازه و میگه:

"آُه! اُه! ساعت 11 شده! باید برم! خانم خونه منتظره!"
گاوه پوزخندی میزنه و میگه: "زن ذلیلو نیگا ! ادعاتم میشه سلطان جنگلی!"
شیر لبخند تلخی میزنه و میگه:

"توی خونه یه شیـــر منتظرمه ! نه یـه گاوی مثـل تــو !!!!"


ali
ساعت19:38---7 مهر 1393
وب زیبایی داری

سودابه جون
ساعت13:19---7 مهر 1393
خوبیم بدیم حالا از همه چی بگذریم ، دوست دارم از شما نمیشه بگذریم

عاشق امام زمان (عج)
ساعت22:21---6 مهر 1393
دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش
راه آسمان باز است ، پر بکش
او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند ؟
اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .


توحید
ساعت7:12---6 مهر 1393
سلام ...
خسته نباشی ...
اگه دلتون خواست لینک کنید ...
باعث افتخار من هست در وب شما لینک بشم ...
یا حق ...


آرام
ساعت22:27---5 مهر 1393
یاد جنگ وعشق و حماسه بخیر...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 5 مهر 1393برچسب:دلنوشته های من,ترس,مدرسه, ] [ 20:59 ] [ پریا ]
[ ]