.

.

دریافت کد باکس درنگ...

درنگ...

درنگ
عجب دنیای عجیبیست
رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود
زمانی که گفتی برو
چقدر عاشقانه می شد اگر نقطه اش بالا بود


نظرات شما عزیزان:

امیر شیروانی
ساعت15:17---21 اسفند 1396
حتما خاطراتی از قصه های عاشقانه فیلم ها و انیمیشن های سینمایی و کارتونی دارید . ماجرای دیو و دلبر، سیندرلا و ده ها نمونه دیگه دیده اید … من دوست ندارم همانند دیو، مدت ها در بالکن قصر منتظر بنشینم تا دلبری پیدا شود و عاشقی کند یا نکند، یا همانند سیندرلا چند انسان پر افاده و کم عقل را تحمل کنم تا کفشی در جایی جا بماند یا نماند. من دلم میخواد یک جمله کوتاه و ساده بگم و مخاطب هم خیلی ساده باور کنه. خیالتان راحت باشد که شک کردن زیاد از تفکرات زیاد بر پایه توهم میاد. و کسی که مسیر حرکتشو به سمت توهم کج می کنه، امیدی نداشته باشید که شما رو باور کنه …

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 آذر 1394برچسب:نرو, ] [ 17:9 ] [ akharin 2 khtare khob ]
[ ]