.

.

دریافت کد باکس

اس ام اس

 یه دل میگه برم برم

یه دلم میگه نرم نرم

طاقت نداره دلم دلم

بی تو چه کنم

پیش عشق ای زیبا زیبا

خیلی کوچیکه دنیا دنیا

با یاد توام هرجا هرجا

ترکت نکنم

سلطان قلبم تو هستی تو هستی

دروازه های دلم را شکستی

پیمان یاری به قلبم تو بستی

با من پیوستی!!!!!



نظرات شما عزیزان:

pari3a
ساعت14:26---6 آبان 1393
اگــــــه یـکـــی دستتو گـــرفت و دلت لـــــرزیـــــد
زیــــاد عجلــه نــکن !!!
یــــه روز بـــا دلت کــــاری میکــنه کــــه دستـــات بـــلرزه




مجید اصغرزاده
ساعت23:48---4 آبان 1393
وبلاگ قشنگی داری به کارت ادامه بده به منم سر بزن اگه خواستی تبادل لینک کنیم بگو

نسرين
ساعت18:10---2 آبان 1393
خيلي زيبا
با تبادل لينك موافقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 آبان 1393برچسب:, ] [ 15:13 ] [ akharin 2 khtare khob ]
[ ]