.

.

دریافت کد باکس برگردد

برگردد

بگویید برگردد نه اینکه دلم برایش تنگ شده باشد نه خنجری ک ب پشتم فرو کرد نمیگذارد ب دیگری تکیه کنم



نظرات شما عزیزان:

سودابه جون
ساعت13:17---7 مهر 1393

تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم

او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم . . .



وبلاگ تنها
ساعت20:23---6 مهر 1393
من همیشه به وبلاگتون سر میزنم و مطالبتونو میخونم
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنین
راستی میشه خواهش کنم منم تو این وب با شما همکاری کنم
پاسخ:مرسی عزیز


سجاد علوی
ساعت20:23---6 مهر 1393
وقتی تو با من نیستی از من چه می ماند
از من جز این هر لحظه فرسودن چه می ماند
از من چه می ماند جز این تکرار پی در پی
تکرار من در من مگر از من چه می ماند
غیر از خیالی خسته از تکرار تنهایی
غیر از غباری در لباس تن چه می ماند
از روزهای دیر بی فردا چه می آید؟
از لحظه های رفته ی روشن چه می ماند؟


آرام
ساعت20:06---6 مهر 1393
فقط خدالایق تکیه هست وبس...

atiyeh
ساعت20:03---6 مهر 1393
بسیار زیبا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, ] [ 15:50 ] [ akharin 2 khtare khob ]
[ ]