.

.

دریافت کد باکس دلــنوشــتـه

دلــنوشــتـه

دست نوشته هایم را که دیدند از من می پرسیدند:
عاشقی؟


گفتم :نه
خیانت دیده ای؟


نه....
تنهایی؟


نه....نه....نه...پس این عاشقانه ها چیست؟
برای چه می نویسی؟


فقط به ان ها لبخند زدم
چه می توانستم بگویم
من نه عاشقم،....نه تنهایم،....نه خیانت دیده ام.....
فقط بعضی وقت ها احساس می کنم


خیلی شکستم.



نظرات شما عزیزان:

نسیم
ساعت22:31---8 مهر 1393
خیلی عالی

اا
ساعت22:23---8 مهر 1393


pari3a
ساعت21:11---8 مهر 1393
آدم هاي خوب همان آدم هاي بدي هستند
که هنوز لو نرفته اند...!!

وبلاگت عالیه دوست عزیز


sina
ساعت20:12---7 مهر 1393
دوای درد همه ی شکسته ئها
.
.
.
.
.
.
چسب رازی
:بی مزه هم خودتی:چون جدی گفتم:


سما
ساعت20:07---7 مهر 1393
جالب بود موفق باشي

♥ بــــــاران ♥
ساعت19:59---7 مهر 1393
سلام وبلاگت عالیه
بخصوص اهنگش خیلی ارامش بخشه
موفق باشی همیشه


مبین
ساعت19:49---7 مهر 1393
وب بسیار عالی دارین امیدوارم موفق باشین

ایجاد فروشگاه کارت شارژ
ساعت14:09---7 مهر 1393
با سلام
وبلاگ نویس محترم شما جزء محدود وبلاگ های مد نظر ما برای ایجاد فروشگاه کارت شارژ می باشید که می توانید با مراجعه به وب سایت ما اقدام به راه اندازی فروشگاه مستقل کار شارژ خود نمایید
تمامی کارت شارژهای قابل فروش توسط ما در اختیار شما قرار خواهند گرفت و شما با فروش کارت شارژ در فروشگاه مستقل خود می توانید اقدام به کسب درآمد نمایید و همچین شارژ های خود و اطرافیانتان را نیز با تخفیف ویژه از فروشگاه خودتان خرید نمایید
فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مراجعه به وب سایت ما اقدام به راه اندازی فروشگاه کارت شارژ خود نمایید
با آروزی موفقیت برای شما


minaf
ساعت13:29---7 مهر 1393
خوشبحالت نه خیانت دیدی ، نه دلت شکسته

سودابه جون
ساعت13:16---7 مهر 1393
چی میشد توهم منو دوستم میداشتی نازنین/جای گریه رولبام خنده میکاشتی نازنین

حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین . . .



shirin
ساعت13:02---7 مهر 1393
وب شما زیبا بود لطفا لینک زیر رو دنبال کن و ممنون میشم نظر بزاریhttp://hasti70.loxblog.com :

attarishafa)rahgozar)
ساعت12:37---7 مهر 1393
likee

چشم انتظار
ساعت23:44---6 مهر 1393

جالب بود
پاسخ:ممنونم چشم انتظار



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:دلنوشته های من,دلنوشته, ] [ 22:59 ] [ ابراهیم حسینی ]
[ ]